DDMA Talkshow:
DE BESTE CUSTOMER DATA CASES VAN 2021

Op donderdag 2 december 2021 organiseerde Merel de hybride DDMA Talkshow: De Beste Customer Data Cases van 2021 bij de Hallen in Amsterdam. Tijdens de talkshow presenteerden Corendon, HEMA en VodafoneZiggo hun cases in de strijd om de DDMA Customer Data Award 2021. Met HEMA als grote winnaar! De HEMA wist de jury- én de publieksprijs in de wacht te slepen. De uitzending was ook terug te kijken. 

Merel begeleide in de 6 maanden voorafgaand aan dit event voor DDMA het gehele juryproces rondom de Customer Data Awards. Merel was het aanspreekpunt voor de zowel de jury als alle contactpersonen van de genomineerden bedrijven die mee wilde dingen naar de Award. Merel was ook verantwoordelijk voor de gehele organisatie van het event: de locatie, catering, aankleding, het ontwerp van de Awards, de oorkondes en de juryrapporten. 

Opdrachtgever: DDMA